GİRİŞ YAP

Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

Ne kadar süre önce rezervasyon yapabilirim?

İnternetten rezervasyon, araç alış tarihinden en az 24 saat, en çok 12 ay önce yapılabilir. Alış tarihinize 24 saatten az süre kalmışsa telefonla rezervasyon yaptırmanızı öneririz.

 

 

Nasıl rezervasyon yapabilirim? 

Hızlı fiyat sorgulama ve rezervasyon için ana sayfa veya rezervasyon sayfasındaki arama formunu kullanarak hemen rezervasyon yapabilirsiniz. Alternatif olarak "bize ulaşın" bağlantısındaki telefon numaralamızdan da telefonla rezervasyon yaptırabilirsiniz.

 

 

Rezervasyon için ödeme gerekli midir  ? 

Araç rezervasyon ve fiyat garantisi için, rezervasyon sırasında toplam kiralama ücretinin en az %30`u tutarında ön ödeme talep edilebilir ve kalan bakiye araç tesliminde ödenir.

 

 

İsteğe bağlı ek hizmetleri rezervasyonda bildirmek gerekli midir?

Eğer çocuk koltuğu, navigasyon cihazı, kar zinciri vb ekipmana ihtiyacınız varsa, rezervasyon sırasında bildirdiğinizde ekipman araç alış tarihinde sizin için ayrılır. Rezervasyonunuzda talep etmemenize rağmen, araç tesliminde talep ederseniz, ekipman müsaitse size sağlanabilir. Ek sürücü, ek sigorta gibi diğer isteğe bağlı hizmetlere rezervasyon sırasında yada araç alışında karar verebilirsiniz.

 

 

Araç kiralama için yaş sınırı var mıdır?

Evet, minimum araç kiralama yaşı 23, maksimum 75 tir. Ekonomi ve Compact araçlar için gerekli yaş 23, standart ve daha üst gruplar için en az 3 senelik ehliyet ve 25 yaş gereklidir. Lüks ve daha yüksek gruplar için 3 senelik ehliyet ve 28 yaş üstü gerekiyor. Eğer 75 yaş üstüyseniz lütfen bize bildiriniz, bazı bölgelerde yaş sınırlamaları geçerli olabilir.

 

 

Aracı kiraladığım ofis dışında başka bir ofis veya şehre bırakabilir miyim?

Evet, bu tip kiralama tek yön kiralama olarak adlandırılır. Tek yön kiralamalarda minimum kiralama günü kuralı ve ek ücret olabilir.

 

 

Rezervasyon onayını nasıl alacağım?

Rezervasyon sırasında vereceğiniz e-mail adresinize rezervasyon onayı iletilir. Lütfen email adresinizi yazarken veya telefonda verirken doğruluğunu kontrol ediniz.

 

 

 

Rezervasyonumu nasıl iptal edebilirim?

Fiyat sorgulama formunun altındaki Rezervasyon Görüntüle-Değiştir-İptal Et bağlantısını tıkladıktan sonra açılan sayfada rezervasyon numaranız ve email adresinizi girerek online rezervasyon iptali yapabilirsiniz. Aksi takdirde, tüm iptal talepleri yazılı olarak email veya faks ile tarafımıza iletilmelidir. İptal talebiniz yazılı olarak bize ulaştıktan sonra işleme konacaktır. Telefonla yapılan iptaller, sizin yerinize başkasıda iptal ettirebileceği için güvenli olmayıp, kabul edilmemektedir. Araç alış tarihinizde kalan süreye göre rezervasyon iptal ücreti tahsil edilebilir. Lütfen araç kiralama şartları sayfasındaki iptal koşullarını okuyunuz.

 

 

Araç alışında hangi belgeler gereklidir?

Ehliyet, TC kimlik numarası ve minimum 6 ay geçerli kullanılabilir limiti olan Visa/Master Card kredi kartı gereklidir. Kiralayan dışında ek sürücüler varsa (en fazla 2 ek sürücü olabilir), ek sürücülerinde ehliyet ve TC kimlik numaralarını hazır bulundurmaları gerekir.

 

 

Hangi tür ehliyetle araç kiralayabilirim?

Yerli, yabancı veya uluslararası, en az iki yıllık ehliyetle araç kiralayabilirsiniz. Bazı araç gruplarında en az 3 yıllık ehliyet istenebilir.

 

 

 

Kredi kartı olmadan araç kiralayabilir miyim?

Maalesef kredi kartı olmadan araç kiralanamaz. Araç kiralama dönüşünde sigorta kapsamı dışında oluşabilecek hasar, hatalı kullanım arızaları, eksik yakıt, kira günü uzatmaları, ödenmemiş trafik cezaları vb. ek masraflar için araç tesliminde ana sürücünün kredi kartına minimum 500 TL teminat depoziti olarak provizyon alınır.

 

 

 

Araç alışında ne şekilde ödeme yapılabiliyor?

Nakit veya Visa/Master Card kredi kartlarıyla ödeme yapabilirsiniz.

 

 

Aracı tam dolu depo yakıtla alabilirmiyim?

Yakıt politikasına göre araçlar full depo verilmez. Araç kiralama başlangıcında yakıt deposu seviyesi nasılsa, aynı seviyede iade yapılması gereklidir. Ancak, dilerseniz kiralama başlangıcında ücreti tahsil edilmek üzere ön ödemeli yakıt siparişi verebilirsiniz. Araç kiraya çıkmadan önce talep edilen yakıt (1/4, 1/2, full depo) araca doldurularak ücreti teslimde peşin tahsil edilir. Ön ödemeli benzin hizmeti satın alarak kiraladığınız aracı dönüşte boş depo ile getirmeniz gerekmektedir, fazla yakıtla dönen araçlarda yakıt iadesi yapılamaz.

 

 

Arkadaşım aracı sürebilir mi?

Kiralama kontratına ehliyet bilgileri ve imzası alınmış sürücüler dışında araçları başka kişiler kullanamaz. kayıtlı sürücü dışında bir kişi aracı kullanıp hasara sebep olursa, sigortalar geçersiz olur.

 

 

Yurtdışına kiralanan araçla seyahat edebilir miyim?

Hayır, kiralık araçlarımız yurtdışına çıkartılamaz. Aksi olduğu takdirde sigortalar geçersiz olup, kiralayan araç bedelini ödemekle yükümlü olacaktır.

 

 

Kaza halinde ne yapmalıyım?

Aracı yerinden oynatmadan bize haber veriniz. Ofis saatleri dışında acil durum telefonumuzdan ulaşabilirsiniz +90 532 131 415 10 (24 saat). Yaralanmalı bir kaza değilse bizim rehberliğimizde kazaya karışan araçla, aracınızın torpido gözünde bulunan tutanak belgesini kullanarak kaza raporunu tutup, en yakın sağlık merkezinde alkol ölçümü yaptırınız. Yaralanmalı, çoklu aracın karıştığı veya tek taraflı bir kaza ise en yakın yerel trafik polisi/jandarma görevlisini kaza yerine çağırarak rapor tutturup, alkol raporunuda alınız. Biz mümkün olan en kısa sürede yol yardımı ekibimizi kazanın olduğu yere gönderip aracı çektirir ve sizin ulaşacağınız yere varmanızı sağlayabiliriz. Kiralayanın %100 kusurlu olmadığı durumlarda yeni bir kiralık araç size tahsis edilir.

 

 

Araç arızasında ne yapmalıyım?

Aracı hareket ettirmeden hemen bize haber veriniz. Ofis saatleri dışında acil durum telefonumuzdan ulaşabilirsiniz +90 532 131 45 10 (24 saat). Ofislerimizden olan uzaklığınıza göre en yakın yol yardımı aracı gönderilerk aracın arızası giderilir. Arızanın kısa sürede giderilemeyeceği durumlarda, yeni kiralık araçla değiştirilir.

 

 

Aracı kiralama kontratında belirtilen dönüş tarih/saatinden önce veya sonra bırakabilir miyim?

 

Önceden bize haver verip, ilgili ofisin onayını aldığınızda mümkündür. Kiralamayı uzatmak istediğinizde, aracın bir sonraki müşteri için rezervasyonu varsa, periyodik bakım zamanı gelmişse veya kiralama ücreti ödenmemişse uzatma talebiniz onaylanmayabilir.

Whatsapp İçin Tıklayınız
Merkez Ofis Bilgilerimiz ve Çalışma Saatlerimiz
  • BEŞEVLER MH. YILDIRIM CD. NO:274/D NİLÜFER-BURSA
  • 0(532) 131 45 10/0(532) 131 45 07/0(532) 131 45 13
  • info@rolrentacar.com
ÇALIŞMA SAATLERİMİZ
  • PAZARTESİ 09:00 - 18:00
  • SALI 09:00 - 18:00
  • ÇARŞAMBA 09:00 - 18:00
  • PERŞEMBE 09:00 - 18:00
  • CUMA 09:00 - 18:00
  • CUMARTESİ 09:00 - 18:00
  • PAZAR 11:00 - 14:00
E - Bülten

Kampanyalardan Faydalanmak İçin Mail Adresinizi Girmeniz Yeterli Olacaktır

© 2021 - Tüm Hakları Saklıdır. (Site Programcısı ve Tasarımcısı TÜREV YAZILIM)